Thursday, September 18, 2008

Aktiviti hari ni

pagi tadi cam biasa sahur pastu tido. bila bangun main komputer sampai waktu skolah. kat skolah rehat je sebab banyak cikgu takde. tak tau knape cikgu tak datang. waktu PJ gi surau solat asar pastu borak ngan psykid (kawan baikku) yang takleh bagi tau namanya. balik rumah tengok digimon kat astro ceria. pastu lepak main komputer. habis keje rehat tengok tv. seronok tak aktiviti harianku.

1 comment:

tebat said...

Ayo lah, main komputer game je ya. Boleh main tu tapi kena pandai bahagi-bahagikan masa belajar, ibadah(solat dan lain-lain), bersosial(berkawan), ramah mesra dengan keluarga, bermain secara fizikal seperti main badminton untuk jaga kesihatan. Mata juga perlu rehat. Tak boleh lebih 1jam. Lihat daun hijau.
Untuk menjadi grafik/game designer rujuk ini...
http://www.adigitaldreamer.com/articles/becomeavideogamedesigner.htm